Veelgestelde vragen

       

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen? 

Nee, het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen. U kunt alleen bestellen via onze webshop. Daar kunt u zelf de beschikbaarheid inzien van de gewenste materialen en uw reservering plaatsen.

Als ik iets huur, wanneer moet ik dan betalen? 

Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven op welke wijze u wilt betalen. 

U kunt betalen via IDEAL, via factuur (alleen voor bedrijven) of contant.

Een IDEAL of factuur betaling dient uiterlijk zeven dagen voor levering / afhaling voldaan te zijn. 

Een contante betaling kan op het moment van afhalen of levering op locatie. 

Hoe worden jullie prijzen berekend?

Al onze prijzen zijn gebaseerd op één huurdag en zijn als volgt berekend: 

Dag 1 ophalen, dag 2 gebruiken, dag 3 retour brengen

Of, wanneer u de producten laat bezorgen:

Dag 1 leveren, dag 2 gebruiken, dag 3 afhalen.

Kunnen jullie mijn bestelling bezorgen? 

Ja, wij bezorgen uw bestelling graag bij u op locatie in heel Nederland. Wij bezorgen orders vanaf € 100,00. Tijdens topdrukte bezorgen wij soms pas orders vanaf € 150,00. We bezorgen standaard één of in drukke weken twee dagen voor uw evenement. Afhalen gebeurd ook standaard één of twee dagen ná uw evenement. Wij leveren en halen niet op zaterdag en zondag.

In de winkelwagen geeft u de postcode van de afleverlocatie door en dan krijgt u direct de transportkosten te zien. Deze kosten komen uit op € 0,60 cent per km. (heen-terug, heen-terug) Alhoewel wij dagelijks met diverse vrachtwagens onderweg zijn, kan het tijdens enkele piekweken voorkomen dat al onze transporten volgeboekt zijn. Als dit aan de orde is, dan communiceren wij dit direct na het plaatsen van uw order met u. 

Hoeveel bezorgkosten moet ik betalen? 

Nadat u de gewenste materialen in de winkelwagen heeft gelegd, kunt u uw transportkeuze aanvinken. U kiest de bezorgvestiging die zich het dichtstbij uw locatie bevindt en vult dan uw postcode in. Via het rode button 'bereken' worden hier direct uw transportkosten zichtbaar. Op dit moment gaat u nog geen enkele verplichting aan. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Er zijn twee mogelijkheden om te annuleren.

1. Annuleren zonder annuleringsverzekering.

2. Annuleren mét annuleringsverzekering

1. Annuleren zonder annuleringsverzekering 

Schaal 1: U heeft ten allen tijde recht om uw reservering binnen 24 uur kosteloos te annuleren!

Schaal 2: Bij annuleringen na 24 uur tot 15 dagen voor afleverdatum wordt 25% van het huurtarief berekend. 

Schaal 3: Bij annulering van 14 dagen of minder voor de huurdatum/afhaaldatum wordt 50% van de huurprijs in rekening gebracht. 

Schaal 4: Wordt de overeenkomst tot 48 uur van te voren geannuleerd dan wordt de volledige huurprijs gefactureerd.  Materialen die niet afgehaald of geweigerd worden, worden voor 100% in rekening gebracht.

2. Annuleren mét annuleringsverzekering                                                                                     

U kunt bij ons een annuleringsverzekering bij uw reservering afsluiten.  U kunt dan, zonder opgaaf van reden, kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang van de levering. De hoogte van de annuleringsverzekering bedraagt 12,5% van het totale factuurbedrag. Wilt u een annuleringsverzekering afsluiten? Vraag hier dan naar in het opmerkingsveld in de winkelwagen!